Regulamin Sklepu Internetowego
(Wersja 1.0; stan na 01.05.2023)
Regulamin sklepu internetowego „certit.pl”
- Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady dokonywania oraz realizacji zamówień towarów złożonych przez Klientów za pośrednictwem Serwisu „certit.pl”.
- Administratorem Serwisu jest Certit.pl
- Klient korzystający z Serwisu może kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected].
- Administrator za pośrednictwem Serwisu świadczy usługi:
- a) zapoznania się z ofertą produktów Administratora ;
- b) sprzedaży produktów Administratora;
- c) prowadzenia Konta Klienta.
- Definicje
- Administrator– Certit.pl
- Adres e-mail – adres poczty elektronicznej Klienta podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia lub procedury zakładania Konta lub zmieniony później w panelu „Moje Konto”.
- Cena– wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych (PLN), którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający zakładanie Konta.
- Formularz zamówienia– interaktywny formularz dostępny w Serwisie i umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia.
- Hasło– ciąg znaków alfanumerycznych podanych przez Klienta i przypisanych do Klienta i jego Loginu, które w połączeniu z loginem umożliwiają danemu Klientowi zalogowanie się i korzystanie ze Sklepu oraz zakładanie Konta.
- Klient– Konsument (w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego) lub Przedsiębiorca (w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego), który posiada Konto oraz zawiera Umowę w ramach Serwisu.
- Konto– indywidualne konto Klienta w Serwisie, za pośrednictwem którego gromadzone są dane Klienta oraz informacje podane przez Klienta oraz informacje o dokonanych przez Klienta Zamówieniach.
- Koszyk– element oprogramowania Serwisu, który umożliwia złożenie Zamówienia, podgląd danych Zamówienia oraz ich modyfikację.
- Login– adres e-mail lub nazwa Klienta podana podczas procedury rejestracji do Serwisu, umożliwiający Klientowi zalogowanie się do Konta i korzystanie z Serwisu.
- Pliki cookie – pliki zapisywane na urządzeniu Klienta podczas odwiedzin Serwisu, w których przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez Klienta stronach.
- Polityka Prywatności– dokument określający postanowienia dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny pod adresem https://certit.pl/polityka-prywatnosci-certit/ .
- Produkt– dostępna w Serwisie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin– niniejszy regulamin.
- Serwis– strona internetowa certit.pl, za pomocą której Administrator prowadzi sprzedaż produktów oraz działania o charakterze informacyjnym, handlowym lub reklamowym.
- Sprzedawca– Administrator.
- Umowa– umowa zawarta na odległość w rozumieniu art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w Serwisie pomiędzy Sprzedawcą a Klientem lub Użytkownikiem, której przedmiotem jest sprzedaż Produktu albo stosownie do jego cech, umowa o świadczenie usług lub umowa o dzieło.
- Zamówienie– oświadczenie woli składane przez Klienta za pośrednictwem Formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, poprzedzone akceptacją Regulaminu, wyborem Produktów oraz wyborem formy płatności.
- Oferta– zbiór towarów, których nabycie jest możliwe za pośrednictwem Serwisu.
III. Zakładanie Konta
- Rejestracja i zakładanie Konta następują poprzez wypełnienie Formularza rejestracji. W Formularzu rejestracji niezbędne jest podanie adresu e-mail.
- W Formularzu rejestracji można podać numer telefonu komórkowego lub nazwę firmy.
- Założenie, rejestracja i korzystanie z Konta w Serwisie jest bezpłatne i możliwe przez czas nieoznaczony.
- W ramach procedury zakładania Konta należy ustalić Hasło do tego Konta.
- Logowanie do Konta odbywa się poprzez podanie Loginu (adresu e-mail lub nazwy) i Hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji przez Użytkownika.
- Przed zakończeniem procesu zakładania Konta, należy wyrazić zgodę Polityki Prywatności.
- Warunkiem rejestracji Konta jest złożenie oświadczenia przez osobę zakładająca Konto, że zapoznała się z Regulaminem i akceptuje jego treść. Oświadczenie jest składane poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola, zawierającego oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Prywatności.
- Klient zobowiązuje się nie udostępniać danych potrzebnych do zalogowania się na Konto osobom nieuprawnionym. Konsekwencje udostępnienia przez Klienta danych do zalogowania osobom nieuprawnionym, ponosi Klient.
- Sprzedawca będzie przekazywał Klientowi informacje związane z zakupem przez Klienta Produktów od Sprzedawcy w formie elektronicznej (mailowej) w Panelu „Moje Konto”, albo Klient i Sprzedawca uzgodnią wspólnie inny tryb przekazywania informacji.
- Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto w panelu „Moje Konto”.
- Wymagania techniczne korzystania z Serwisu
- Korzystanie z Serwisu jak również składanie Zamówień wymaga od Klienta:
- a) urządzenia końcowego, umożliwiającego wygenerowanie Serwisu, z dostępem do sieci Internet oraz do działającej przeglądarki internetowej,
- b) aktywnego konta poczty elektronicznej,
- c) włączonej obsługi Plików cookies zgodnie z informacją wynikającą z Polityki Cookie,
- Zamówienia; Zawarcie Umowy
- Założenie Konta nie jest konieczne do złożenia Zamówienia w Serwisie.
- Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Produktu (Produktów) wskazanych w Zamówieniu.
- W celu złożenia Zamówienia należy :
(a) zalogować się do Konta,
(b) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie zaznaczyć przycisk „Dodaj do koszyka” oraz „Przejdź do kasy”,
(c) wskazać dane do faktury oraz adres dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polski,
(d) zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zaakceptować jego postanowienia,
(e) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności,
(f) zaznaczyć pole „Zamawiam i płacę”,
- Ceny nie zawierają kosztów dostawy. O koszcie dostawy Produktów Klient jest informowany przy wyborze sposobu dostawy podczas składania Zamówienia.
- Serwis zastrzega sobie możliwość aktualizowania Cen, jednakże Sprzedawca jest związany Ceną obowiązująca w chwili złożenia Zamówienia. Zmiana Ceny nie odnosi się do Zamówienia złożonego przed wprowadzeniem zmiany Ceny.
- Płatność; Faktury przesyłane drogą elektroniczną
- Dokonując zakupu w Serwisie, możesz skorzystać z jednej z następujących metod płatności:
– w formie szybkiego przelewu (opcja dostępna dla wybranych banków),
– za pomocą BLIK,
Wyboru metody płatności można dokonać każdorazowo przed złożeniem Zamówienia. |
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem internetowym, Klient w momencie dokonania Zamówienia obowiązany jest zapewnić środki pieniężne odpowiadające wartości złożonego Zamówienia wraz z kosztami dostawy. W razie braku zapłaty za Produkt z góry, Zamówienie nie zostanie zrealizowane.
- Klient akceptując Regulamin zgłasza jednocześnie żądanie wystawiania faktur dokumentujących dokonaną na jego rzecz sprzedaż.
- Klient wyraża zgodę na wystawianie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych w formie pliku pdf oraz ich wysyłanie na podany przez Klienta Adres e-mail lub udostępnianie w założonym przez siebie Koncie.
VII. Dostawa
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca nie prowadzi wysyłki Produktów poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa Produktu następuje na adres wskazany w Zamówieniu.
- Szczegółowe informacje na temat sposobów dostawy znajdują się w Sklepie Internetowym.
- W dniu wysłania Produktu na adres podany w Zamówieniu przekazywana jest na Adres e-mail Klienta, informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
VIII. Prawo odstąpienia od Umowy
- Klient może w terminie 14 dni od dnia, którym wszedł w posiadanie Produktów lub od dnia zawarcia Umowy, gdy przedmiotem Umowy są Produkty będące usługami; odstąpić od Umowy bez podawania jakichkolwiek przyczyn, składając Sprzedawcy przez upływem ww. terminu oświadczenie o odstąpieniu.
- Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez wysłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca wyśle niezwłocznie Klientowi na jego Adres e-mail informację o otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- a) w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi/Użytkownikowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności (w tym koszty dostawy)
- b) zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy składaniu Zamówienia, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, ale w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.