Wtyczka do WordPressa. SupportCandy pomaga w HelpDesku

SupportCandy to bezpłatny, niezawodny i bezpieczny system zgłoszeń pomocy technicznej (HelpDesk’u) dla witryn opartych na CMS WordPress’a.

Gdzie wgrywamy pliki z tłumaczeniem?

Po zainstalowaniu wtyczki na naszej stronie z WordPressem szukamy katalog z tłumaczeniami, który znajduje się w lokalizacji „adres_serwera/twoja_witryna/wp-content/plugins/supportcandy/i18n” i do tego katalogu wgrywa się pliki z tłumaczeniami. Z podanej lokalizacji pobieramy pliki supportcandy.pot z którego przygotujemy pliki z tłumaczeniami edytując do programem Poedit.

Pobierz pliki z tłumaczeniem wtyczki na język polski:

Aktualizacja wtyczki powoduje usunięcie tłumaczenia

Uwaga! Po każdej aktualizacji pliki z tłumaczeniem na język polski należy wgrać ponownie, ponieważ są one kasowane. Dlatego nie tylko należy zachować stworzony plik z tłumaczeniem .pot, ale również i jego należy zaktualizować za pomocą pliku supportcandy.pot do nowej wersji.

Strona wtyczki: SupportCandy

Strona Programu Poedit: Poedit Translation Editor — Poedit

Powiązane

Kopiowanie Windows 11 z dysku SSD do M2 za darmo

Prezentowany poniżej film zawiera procedurę kopiowania aktywnego systemu operacyjnego...

Jak się połączyć za pomocą Twingate

Zdalne połączenie za pomocą Twingate ustanawiamy, mając wcześniej skonfigurowane...

Czym się różni Twingate od VPN?

Podamy kilka informacji na temat różnic między Twingate a...

Czy Twingate jest bezpieczniejsze niż VPN?

Według twórców Twingate, jest to bezpieczniejsza alternatywa dla VPN,...

Czy mogę używać Twingate i VPN jednocześnie?

Tak, możesz używać Twingate i VPN jednocześnie. Twingate może...