SupportCandy to bezpłatny, niezawodny i bezpieczny system zgłoszeń pomocy technicznej (HelpDesk’u) dla witryn opartych na CMS WordPress’a.
Gdzie wgrywamy pliki z tłumaczeniem?
Po zainstalowaniu wtyczki na naszej stronie z WordPressem szukamy katalog z tłumaczeniami, który znajduje się w lokalizacji „adres_serwera/twoja_witryna/wp-content/plugins/supportcandy/i18n” i do tego katalogu wgrywa się pliki z tłumaczeniami.
Skąd pobrać pliki z tłumaczeniem?
Pliki z tłumaczeniami można przygotować samodzielnie pobierając plik supportcandy.pot i edytując do programem Poedit.
Pobierz pliki z tłumaczeniem wtyczki na język polski:
Aktualizacja wtyczki powoduje usunięcie tłumaczenia
Uwaga! Po każdej aktualizacji pliki z tłumaczeniem na język polski należy wgrać ponownie, ponieważ są one kasowane. Dlatego nie tylko należy zachować stworzony plik z tłumaczeniem .pot, ale również i jego należy zaktualizować za pomocą pliku supportcandy.pot do nowej wersji.
—
Strona wtyczki: SupportCandy
Strona Programu Poedit: Poedit Translation Editor — Poedit